Deset let jsme dělali pro firmu SYSTHERM, a kromě spousty
nádherné práce (výstavy, grafický design, katalogy, eventy, FB) jsme pomáhali
s celostátní soutěží učňů v Sušici O pohár SYSTHERM.
Pro novou dekádu
chtěl klient novou hlavní cenu. Originál. Hodně nápadů jsme zahodili, pak
přišel ten, využít nějak motiv šipek z klientova loga. První verze pěkně
uhlem na papír. Pak se modelovalo v počítači a zkušebně tisklo na 3D
tiskárně. A materiál? Zvítězilo sklo. A kdo to udělá?
Několikrát jsme dostali
košem, skvělého partnera jsme nakonec našli na Vysočině ve sklářském ateliéru
profesora Svobody. Probírali jsme možnosti a nakonec jsme asistovali při
samotné výrobě. Fantastická zkušenost a velká pocta šikovným rukám.
K téhle akci vůbec vzniklo pár dalších zajímavých věcí, třeba Almanach s vazbou z 3D tiskárny. Můžete se vedle podivat.
Sklárna je fascinující prostředí. Ale než jsme se tam dostali, byla tu spousta "všední" práce. Podívejte se.
I ten Almanach měl svůj vývoj. Podívejte se.
Scénáristicky i produkčně jsme zajišťovali i zahajovací večer. Tady je jeho znělka.
Zazvonil telefon a na druhé straně se chlap představil jako Tomáš Majer, řeznictví z Třemošné. A že by přišel na schůzku. Objevil se sympaťák, už třetí generace řezníků v rodu. A že si doteď reklamu dělal sám a už na to nemá čas a sílu, on že se chce firmu rozvíjet a chce dělat to, co umí, tedy řezničinu, a ne patlat reklamu. Vzorný příklad nového klienta, který chápal, že základem nejsou slevy, ale systematické budování značky. Jen nevěděl, kudy do toho. Připravili jsme oslovení cílových skupin (stávající, potenciální, demografické rozložení). My jako tvůrci nápadů a realizátoři, Tomáš Majer jako stanovitel cílů. Firma má dnes už pět prodejem v regionu a staví nové výrobní centrum.
Pro mladé hospodyňky jsem připravili kompletní sérii videí "Jak na jednotlivé druhy masa". Podívejte se.
Pro prodejny jsme navrhli a instalovali jednotnou řadu vývěsních štítů. Toto jsou Blovice.
Tato inzerce do Deníku vycházela 6. července, na výročí upálení Jana Husa.
Inzerci jsme připravili jako reakci na dovoz nekvalitních masných výrobků.
Někdy na konci roku 1999 za námi lidi se znalostmi
z tehdejšího cihlářského průmyslu. S tím, že by chtěli do Česka
dovážet lícové cihly, a to hned asi od té nejproslulejší (=nejdražší) britské
firmy IBSTOCK.
Zní to neuvěřitelně, ale tenkrát tady nikdo neměl s tímto
materiálem zkušenosti, poslední stavby pocházely z období před 2. světovou
válkou. Nikdo neuměl projekty, stavební firmy s tím neuměly dělat, o
detailech, jako okenní překlady, vůbec nemluvě. A především, nikdo ze
stavebníků materiál neznal, tak proč ho koupit?
Byla to pro nás jedna z největších výzev, vytvořit
nejen prostor pro kladné přijetí produktu, ale současně pracovat i na budování
značky BRICKLAND. Tehdejší komunikace byla postavená především na výstavách,
tiskové reklamě, spoustě PR článků a komplexní tvorbě katalogů, kam se
v prvních letech opravdu hodně obtížně sháněly české referenční fotky,
protože kde nic není, ani čert nebere. Později přišly weby pro značku
v Česku, na Slovensku i v Rusku.
Pro Petra Sedláčka jsme dělali web k jeho úžasným
schodištím a také o něm víme, že je vášnivý pilot. Jednou přišel s tím, že
když někam přiletí, musí se dostat z letiště do města. S taxikáři bývá problém,
a tak ho napadlo dát na letiště auta a amatérští piloti si v nich dojedou
do města na jednání nebo na výlet a pak zase odletí domů.
Krásná myšlenka nastartovala hledání vhodné firmy pro SW
sdílení aut s jejich evidencí, rezervací, GPS sledováním, vyzvedáváním auta
a jeho vracením, to všechno pouze on-line.
Na počátku jsme udělali poměrně
jednoduchý web a následně, po vytvoření carsharingové aplikace, jsme ho
rozšiřovali o on-line přihlašovací formulář s propojením do aplikace,
automatické generování smluv, včetně propojení údajů do účetního programu
klienta s okamžitým vytvářením a zasíláním faktur.
Tak pokud patříte mezi vyznavače modrého nebe, budete asi carto.cz znát.
Learning to fly...
Pohráli jsme si se srozumitelným návodem.
... a přidali pár zajímavých míst u každého letiště.
Pro nově
vznikající sportovní centrum GOLDEN BODY jsme navrhovali logo, kompletní
firemní identitu, webové stránky a celou zavádějící kampaň.
Tři dámy, stojící
za projektem, byly báječné. Bavili jsme se o hlavním vizuálu kampaně k otevření
a ony navrhovaly vysportované tělo s vosím pasem. Prostě to, co si tam dávali
všichni ostatní.
Přišli jsme
s opakem, tedy tělem, které naopak jejich procedury potřebuje, a sloganem ...za
lepší tělo.
Když to viděly poprvé, neskrývaly rozpaky. Pak
řekly ano a zrodila se kampaň, o které v cílové oblasti centra GOLDEN BODY
mluvili všichni. A opět je to o dialogu, snaze najít nejlepší řešení a víře ve
schopnosti agentury, která kreativitou nereprezentuje sebe, ale klienta.
Kdysi dávno nás největší výrobce betonové dlažby, společnost
BEST, pozval do výběrového řízení na grafické zpracování katalogu.
Na
prezentaci jsme se dozvěděli, že kromě jiných je proti nám i grafička,
spolužačka majitele firmy. Dnes bychom rovnou odjeli… My tenkrát vyhráli.
A
přestože to těch dalších 11 let spolupráce s Tomášem Březinou rozhodně
nebylo vždy jednoduché, tohle jsem nikdy z hlavy nedostal. Tu absolutní
oddanost potřebám firmy, nadřazenou tenkrát asi všemu.
Z původně grafické podoby katalogů se spolupráce
rozrostla do skutečně komplexní podoby. Podíleli jsme se na změně primárního
zákaznického segmentu, měli na triku scénář a celou produkci slavnostního
večera na Žofíně, včetně obsáhlého filmu mapujícího tu dobu a lidi, vytvořili
spousty inzercí, venkovních reklam a samozřejmě i těch katalogů, kvůli kterým
jsme prvně přijeli.
Film k 15. výročí firmy BEST, pozor, je to dlouhé...
Do Archcenter společnosti zvaly celoplošně polepené autobusy...
...a do blízkosti golfových areálů jsme umístili tyto formáty.
Dánská společnost AMBU je předním světovým dodavatelem do
několika medicínských segmentů.
Ke svým výrobkům dodává velice podrobná
tréninková videa pro lékaře a sestry. Český distributor Cheirón a.s. ( Cheirón
byl syn Dia, odtud to božství
v titulku) se na nás obrátil se zadáním videa
přeložit, nadabovat, dodělat případné úpravy a po kompletní postprodukci
připravit k předání lékařům.
Nakonec jsme vytvořili malý tým doplněný naším
americkým lektorem a jedním kardiologem. Překlad jsme upravili do „správné“
češtiny, volba spíkrů padla na Michala Jančaříka (jednak to umí a pak si
myslíme, že po jeho zkušenostech s medicínou si to zaslouží…). Natáčíme ve
studiu Českého rozhlasu a finální úpravy obrazu, zvuku i montáž děláme u nás.
Zkušenost? Třeba ta, že úplně na počátku jsme se obrátili na
známé jazykové školy a podobné instituce. Žádné z nich se do toho
nechtělo. Inu, jak se v Čechách říká: Talk is talked, but deeds are done.
Pokud vás aview2 Ambu monitor zajímá, prosím...
Před dvěma roky jsme dělali kalendář pro soutěž mladých
kadeřníků, taková typická jednorázovka, kdy nahonem hledali někoho kreativního
a rychlého.
V telefonu mi zůstal kontakt na jejich tehdejšího obchodního
zástupce, genderově správně zástupkyni, která nám mailem přeposílala podklady a
konzultovala výsledek. A před několika měsíci mi zasvítila na mobilu. A že byla
tenkrát moc spokojená, osamostatnila se a má firmu, která začíná dovážet do
Česka luxusní italskou kosmetiku. A tak jsme se s Lindou Baizovou potkali,
poprvé tváří v tvář.
Po té spoustě práce v segmentu B2B to byla příjemná
změna, oslovit svou prací přímo retailovou skupinu. Vytvořili jsme logo dovozní
společnosti, její web a následoval e-shop.
To není informace, že máme rádi na hlavní město Peru, ale odkaz na jména zakladatelů
HMPG webu, italský vliv na design jsme cítili a ctili
Pokud vám řeknou, že kousek za vaším domem budou stavět
spalovnu komunálního odpadu, zřejmě se vyděsíte. Sice se tam nyní ten odpad
skládkuje (smrdutá hora všeho, co nikdo nechce), občas vám na zahradu vítr něco
z toho přinese, ale spalovna?! Přesně tohle potkalo obyvatele obce Chotíkov kousek od Plzně.
Bouřila se i část obyvatel největšího plzeňského
sídliště Severní předměstí a přidal se i ekologický spolek z Brna (!). Zadání
od Plzeňské teplárenské (investor) pro nás bylo jasné – přesvědčit obyvatele
Chotíkova.
Nejprve jsme museli vstřebat spoustu informací o
technologiích, podstatné byly zkušenosti z Finska, Švýcarska, Nizozemí či
Rakouska, kde je tento způsob likvidace komunálního odpadu standardem. Potom
příprava rozsáhlého projektu, kde kreativita kombinovala fakta s emocemi.
Chotíkovští nakonec v referendu v roce 2009 spalovnu
odsouhlasili.
Na billboardech byl záznam současného nevábného stavu.
Zapojili se i známí lidé...
Součástí projektu byly i nové webové stránky a buleltin do schránek v cílových oblastech
Pokud chlap ve středním věku něčemu propadne, nebývá mu
pomoci.
Náš klient propadl golfu, který přiřadil k už letitému lyžování.
Stejně jako podnikání, i tyhle vášně bere nesmírně vážně. Upozorňuji, není to
jeden z těch, co vám otráví golf hned na počátku – tedy hraju 8, hlásím 7,
píšu 6. Jemu se prostě ten sport líbí a jde mu.
Jednou přišel s tím, že by se mu líbilo mít v tom
přehled, což při tisícovkách fotek je slabší. A že by chtěl nejlépe dynamickou
mapu, kam by si zadával jednotlivá navštívená hřiště s popisem a fotkami, a také lyžařská střediska, hotely a restaurace.
A nejen ty navštívené, ale i ty, které
by navštívit chtěl. A vše hezky přehledné a na kliknutí z mapy
v počítači dostupné.
Zvolili jsme mapy od Googlu, připravili návrh logického a
grafického řešení a přes API rozhraní to vše uvedli v chod na vyčleněném
serveru a s přístupem pod heslem.
Vlastně jme vytvořili takové hodně lepší fotoalbum...
Navštívené / ve výhledu, golfy, lyže, hotely, restaurace, vše v dynamické mapě a přísně soukromé.
Ferda
Mravenec je přetěžký soupeř, ale zajišťujeme i to, co se jeho gesci někdy
přibližuje.
Tisky malých,
velkých i hodně velkých formátů na všechny myslitelné materiály, včetně
tvarových ořezů. Od vizitek po rozsáhlé svařované bannery, co zakryjí i
paneláček.
Dodáváme
nejrůznější podpůrné předměty prodeje, jako jsou roll-upy, reklamní slunečníky,
vývěsní štíty, trika s potiskem, diáře, hrnky, propisky, kalendáře a další
cokoli.
Vyhledáváme,
plánujeme a jistíme klientům média pro jejich záměry – billboardy, noviny,
časopisy, digitální média. Může to udělat i sekretářka, ale my máme čísla,
kolik lidí se na to dívá a kolik lidí to čte, heč.
Texty či
úpravy podkladů do katalogů, letáků, inzercí, standardních i firemních
časopisů. Včetně jazykových korektur.
Posíláte svým
zákazníkům mailing? Personalizovaný, zajímavý, prostě takový, který čtou a
nějak na něj reagují? My to pro naše klienty děláme.
Chcete, aby
TO (kancelář, prodejna, vstupní hala, restaurace, obytný prostor,) vypadalo
dobře? Návrhy, vizualizac
e a samozřejmě, v případě zájmu, i realizace.
Tento web využívá cookies, a dle názoru EU je s tím potřeba souhlasit.