jindra

Jindřich Wiendl

ředitel

Nejsem jako Greta

Greta jela do Nového Yorku na jakési plachetnici, aby nezhuntovala planetu uhlíkovou stopou. Možná měla jet raději do Číny, tam tomu ovzduší dávají zabrat daleko víc. Jenže Všečínskému shromáždění lidových zástupců je Greta ukradená, kdežto mesiáši liberalismu v Novém světě jsou paf. Greta by mě neměla ráda, protože jezdím autem, které nemá baterky (proč je ekologové milují jsem nepochopil). Ale zase jezdí, dokonce úžasně. A kdyby Greta věděla, že mám nafťák, asi by se rozplakala. Připadá mi, že vlastnit diesel je tak trochu mimo mísu a na žebříčku popularity jsem jen těsně nad pedofilem. Svět se opravdu zbláznil. Protože mě za pár měsíců čeká konec operativního leasingu, porozhlížel jsem se po budoucím dopravním prostředku. Zjistil jsem, že spousta značek už dnes diesel vůbec nenabízí. Subaru, Mitsubishi, Toyota...

I já na okamžik propadl kouzlu motorů s turbem, co z jeden a čtvrt litru vymáčknou 160 koní. Dotaz "A kolik to vlastně žere?" se dnes pokládá za nekorektní, hlavně musím šetřit planetu, vlastní peněženka je sobecká schránka hnusného ega. Jel jsem v hybridu, o němž reklama tvrdí, že jezdí za 3,8 na 100. Velice kultivovaně, s prodejcem, jsem jel za 7,8. Hezký crossover s 1,5 litrem? Kamarád je šéfem zastoupení a tak jsem se dozvěděl, že musím počítat s 9 až 9,5 litry. Ani s tím se ale Gretě nezavděčím. Teď jsem jel skoro přes celé Německo. Pospíchal jsem domů a tak můj dvoulitrový Passat se zase jednou svezl. Byly to pohádka. Dálnice A6 mizela za mnou rychlostí kolem 190, v autě klid, pohoda, po nějakém přibrzdění ihned akcelerace zpět na původní rychlost.

A přátelé, doma jsem se schválně podíval na průměrnoi spotřebu za tu 560 km dlouhou cestu, z čehož 410 bylo po dálnici. 5,1 litru nafty. Takže milovníci downsizingu, vypínaných tříválců a vy všichni podobní. Myslete si co chcete, ale já zůstanu u nafty.

MARKETING: budování a rozvoj značky, kreativita, kampanně, marketingové konzultace. REKLAMNÍ TISKOVINY: manuály jednotné fiemní kultury, firemní tiskoviny, firemní časopisy, katalogy, plakáty, brožury, letáky, výroční zprávy. DESIGN: logotypy, návrhy a řešení interiérů, návrhy a řešení výstavních expozic. MÉDIA: mediální plánování, inzerce, billboardy, internetové stránky a eshopy, 3D vizualizace, propagační videa, dokumentární a propagační foto.

kontakt:
JINÍ NEŽ JINÍ.CZ s.r.o.
marketing & reklama
Smetanovy sady 6
301 00 Plzeň
+420 606 751 740
agentura(at)jininezjini.cz
www.facebook.com/jininezjini