jindra

Jindřich Wiendl

ředitel

Může za to reklama?

Říká se, že reklama pomáhá ke svobodnému rozhodnutí. No, dělám v ní už dlouho, ale že bych za tohle cpal ruku do plamenů, to ne. Ale zase bych ji nedémonizoval. Tuhle jsem v TV viděl reklamu na finanční půjčky Tesca. Dobráci dávají 90 tisíc a kolik že jim vrátíte? 151, přátelé. Opravdu někdo ty peníze tak zoufale potřebuje? A když je tak zoufale potřebuje, kde vezme zpátky nejen těch utracených 90, ale k tomu dalších více než 60 tisíc??? Nepodceňuje tady Tesco (Home Credit to má hodně podobné) mozek cílové skupiny? Reklama přece není tak všemocná, aby z nás udělala totální pitomce.

MARKETING: budování a rozvoj značky, kreativita, kampanně, marketingové konzultace. REKLAMNÍ TISKOVINY: manuály jednotné fiemní kultury, firemní tiskoviny, firemní časopisy, katalogy, plakáty, brožury, letáky, výroční zprávy. DESIGN: logotypy, návrhy a řešení interiérů, návrhy a řešení výstavních expozic. MÉDIA: mediální plánování, inzerce, billboardy, internetové stránky a eshopy, 3D vizualizace, propagační videa, dokumentární a propagační foto.

kontakt:
JINÍ NEŽ JINÍ.CZ s.r.o.
marketing & reklama
Smetanovy sady 6
301 00 Plzeň
+420 606 751 740
agentura@jininezjini.cz
www.facebook.com/jininezjini