jindra

Jindřich Wiendl

ředitel

Kde soudruzi udělali chybu?

V MARKETINGSALESMEDIA, což je odborný časopis o tom, co má v názvu, je informace o tom, že výsledky Media projektu ukázaly na velký pokles čtenosti titulů pro ženy. Nad touhle závažnou informací se sejde Unie vydavatelů. Hádejte, co bude řešit.

Jak zastavit další pád tištěných titulů? Zlevnit inzerci? Udělat konečně zajímavější obsah? Přiznají si, že některé tituly prostě na to nemají? Kdepak! Budou řešit, zda při sčítání výsledků nedošlo k chybě, či nebyl zkreslený vzorek respondentů. Výborně, soudruzi, to je cesta!

P.S. Tomu časopisu šéfuje Daniel Köppl a zatím je to asi to nejlepší v segmentu. To není chybě vzorku respondentů, ale o obsahu a formě.

MARKETING: budování a rozvoj značky, kreativita, kampanně, marketingové konzultace. REKLAMNÍ TISKOVINY: manuály jednotné fiemní kultury, firemní tiskoviny, firemní časopisy, katalogy, plakáty, brožury, letáky, výroční zprávy. DESIGN: logotypy, návrhy a řešení interiérů, návrhy a řešení výstavních expozic. MÉDIA: mediální plánování, inzerce, billboardy, internetové stránky a eshopy, 3D vizualizace, propagační videa, dokumentární a propagační foto.

kontakt:
JINÍ NEŽ JINÍ.CZ s.r.o.
marketing & reklama
Smetanovy sady 6
301 00 Plzeň
+420 606 751 740
agentura@jininezjini.cz
www.facebook.com/jininezjini