jindra

Jindřich Wiendl

ředitel

Návštěva blázince

Nejel jsem do Dobřan. Stačilo mi sedět doma a zase si jednou poslechnout veřejnoprávní televizi a její hlavní zpravodajskou relaci.
Začalo se uprchlíky. Neskutečné davy řítící se kamsi, kde naprosto nikdo netuší, co s nimi dělat.

A ta paní v červeném saku svolává schůze a dýchánky jí podobných. K tomu prezident republiky řekne, že by souhlasil s referendem, v němž bychom odpověděli na jasnou otázku: Souhlasíte s kvótami od EU? To referendum by bylo, doufám, závazné. První to komentuje paní Jourová, poslankyně E-parlamentu. A s naprosto vážnou tváří prohlásí, že to tedy ne, protože co když by tady lidi řekli, že s tím nesouhlasí? Co pak? Vystoupíme z EU? A tvářila se tragicky. No, pro její měsíční příjem by to tragédie byla, ale pro ostatní? Paní poslankyně, to je vůle lidu, která vás tam vyslala. Ne abyste zastupovala zájmy EU proti nim, ale naopak. Pak se projeví profesionální politik premiér, který někde v Jordánsku pustil sto miliónů. Co by ne, zdroje tu jsou, říkal už jeho stranický kolega pan Špidla. A hned nás ujistil, že všichni ti lidé jsou uprchlíci prchající před válkou. Panebože, proč tedy ti statní muži nebojují? Ano, pan premiér nevypadá zrovna válečnicky. Ale všimněte si, krok za krokem se buduje ve vládě pozice, že se ty kvóty jednou přijmou. A vsadil bych na to hodně. Kde je to dřívější přesvědčení a jasný postoj, že je nepřijmeme? A návštěva ústavu v ČT pokračuje. Nový navržený zákon od paní Marksové. V kostce zajišťující, že čím více dětí, tím menší odvody na sociální pojištění. Od čtyř dětí už nebudete platit nic. Sakra, opravdu tohle podpoří porodnost? Nebo to jen s radostí zneužije určitá skupina lidí?

Nevím, jak blázinec v Událostech pokračoval. Pro mě návštěvní hodiny skončily. Ale byl to hrozný zážitek.

MARKETING: budování a rozvoj značky, kreativita, kampanně, marketingové konzultace. REKLAMNÍ TISKOVINY: manuály jednotné fiemní kultury, firemní tiskoviny, firemní časopisy, katalogy, plakáty, brožury, letáky, výroční zprávy. DESIGN: logotypy, návrhy a řešení interiérů, návrhy a řešení výstavních expozic. MÉDIA: mediální plánování, inzerce, billboardy, internetové stránky a eshopy, 3D vizualizace, propagační videa, dokumentární a propagační foto.

kontakt:
JINÍ NEŽ JINÍ.CZ s.r.o.
marketing & reklama
Smetanovy sady 6
301 00 Plzeň
+420 606 751 740
agentura@jininezjini.cz
www.facebook.com/jininezjini